10. Уявіть собі ситуацію. Учні збираються на екскурсію, та ще не вирішили, коли і куди (ну як у нашому класі!). І раптом чують повідомлення:
Організовується екскурсія до міста й озера. Усі, хто хоче поїхати, запишіться в учня 8-го класу або зверніться до вчителя.
Куди екскурсія, у кого записатися й до кого звертатися - невідомо. Чому? Бо їх не названо. У житті виникає потреба відмежувати предмет, явище від ряду однорідних. Отже, у мові, у царині найменувань предметів, на противагу загальним назвам, існують власні.
Охтирка - моє улюблене місто!
Організовується екскурсія до міста й озера. Усі, хто хоче поїхати, запишіться в учня 8-го класу або зверніться до вчителя.
Куди екскурсія, у кого записатися й до кого звертатися - невідомо. Чому? Бо їх не названо. У житті виникає потреба відмежувати предмет, явище від ряду однорідних. Отже, у мові, у царині найменувань предметів, на противагу загальним назвам, існують власні.
Охтирка - моє улюблене місто!
Комментариев нет:
Отправить комментарий