Урок 29. Твір-розповідь (4)
Своєрідністю викладу відзначаються твори на основі почутого. У таких творах указується, від кого й коли почули розповідь, як поводили себе оповідач і слухачі. Якщо є потреба, розкажіть у вступі про самого оповідача: який він за характером, який на вигляд, як говорить.
Центром викладу є докладна розповідь про те, що ви почули від оповідача (зайві місця можна вилучити, а найістотніші розширити, пояснити). У закінченні здебільшого пишуть про свої враження від почутого, наголошують на основній думці розповіді.
Усе, що стосується особи оповідача, обставин, за яких ви почули розповідь, називається обрамленням. Наявність обрамлення є основною особливістю творів на основі почутого. Пропоную звернути увагу на це при читанні розповіді в наступному уроці.
Своєрідністю викладу відзначаються твори на основі почутого. У таких творах указується, від кого й коли почули розповідь, як поводили себе оповідач і слухачі. Якщо є потреба, розкажіть у вступі про самого оповідача: який він за характером, який на вигляд, як говорить.
Центром викладу є докладна розповідь про те, що ви почули від оповідача (зайві місця можна вилучити, а найістотніші розширити, пояснити). У закінченні здебільшого пишуть про свої враження від почутого, наголошують на основній думці розповіді.
Усе, що стосується особи оповідача, обставин, за яких ви почули розповідь, називається обрамленням. Наявність обрамлення є основною особливістю творів на основі почутого. Пропоную звернути увагу на це при читанні розповіді в наступному уроці.
Комментариев нет:
Отправить комментарий