Школа на Дачному (блог учителя Ольги Яркової)

пятница, 10 мая 2019 г.

Урок 25. Твір-опис (5).

   Візьмемо, наприклад, тему "Вулиця, на якій я живу". Назва твору чітко вказує, про що писати. Необхідно визначити, з якою метою будете описувати свою вулицю, що бажаєте довести у творі, тобто, якою буде його основна думка. Якщо ви хочете показати, що ваша вулиця красива, затишна, для цього треба дібрати відповідгнний матеріал за робочим планом: Де знаходиться вулиця? Чому саме так її названо? Розташування будинків. Зелені насадження. Які громадські заклади, підприємства є на вулиці і т.д.
   Систематизувавши зібраний матеріал, учениця 7-А класу Вікторія Г. склала план і написала твір на дану тему. Ось як вона справилася з цією роботою:
                            План
1. Розташування вулиці імені С.А.Ковпака.
2. Загальний вигляд вулиці:
       а) своєрідність забудови;
       б) зелені насадження;
       в) шкільний двір - окраса вулиці.
3. Громадські заклади.
4. Щоб стала кращою наша вулиця.  

 У нашому місті багато красивих вулиць. Розташовані вони по обидва боки центральної магістралі, що простягнулась у Кривому Розі з півдня на північ більш як на сто кілометрів. Та найбільше мені подобається вулиця, на якій я живу. Вона носить ім'я командира партизанського з'єднання Сидора Артемовича Ковпака.
  Наша вулиця - ровесниця моєї бабусі, тому можна сказати, що вулиця виросла на її очах. Вона не схожа на інші вулиці: її будинки розташовані своєрідно, утворюючи затишні двори, є багато місця для квітників, газонів, спортивних майданчиків.
  На вулиці багато зелені та квітів. Стрункі тополі  піднімаються до висоти пятиповерхових будинків і, мабуть, мріють побачити своє відображення у шибках девятого поверху. Особливо гарно на нашій вулиці, коли зацвітають каштани й духмяна акація. 
 

  Але ні з чим не зрівняти красу нашої вулиці влітку, коли в райдужному цвітінні троянд, жоржин, чорнобривців, айстр потопає наша школа, яка розташована на узвишші. Це світла трьохповерхова споруда. Квітучий двір нашої школи - окраса мікрорайону. Усе це - справа рук наших учнів.
  Неподалік від школи є магазини, поряд - аптека та пошта. У центрі нашої вулиці - дитяче містечко з різними ігровими майданчиками.
  Усе на нашій вулиці знайоме й рідне мені. Тому я та мої товариші докладемо зусиль, щоб вона стала ще кращою.
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий