Урок 24. Твір-опис (4).
Крім опису тварин і природи, є описи приміщеня ("Наш клас", "У шкільній майстерні", "Якою буде школа в 2030 році"), описи зовнішності людини ("Ця прекрасна людина", "Мій друг", "Моя мама", "Людина, яку прагну наслідувати"). Хочу нагадати, на що потрібно звертати увагу при описі зовнішності людини:
1. Вік.
2. Вираз обличчя, його характерні риси: колір очей, волосся, форма носа, брів, губи, шия.
3. Зріст, хода.
4. Основні елементи одягу.
Можна назвати ім'я людини, котру описуєте, відтворивши особливості її вдачі, манеру поведінки, її ставлення до інших людей, культуру мовлення. Якщо ви описували зовнішність свого однокласника й успішно справились з роботою, то товариші одразу ж здогадаються, про кого йдеться.
Необхідно навчатись описувати місцевість, пам'ятники історії та культури.
Ці описи можуть бути елементами творів "Про що розповів пам'ятник", "Вулиця мого дитинства", "Улюблений куточок природи", "Музей-заповідник Т.Г.Шевченка в Каневі".
Крім опису тварин і природи, є описи приміщеня ("Наш клас", "У шкільній майстерні", "Якою буде школа в 2030 році"), описи зовнішності людини ("Ця прекрасна людина", "Мій друг", "Моя мама", "Людина, яку прагну наслідувати"). Хочу нагадати, на що потрібно звертати увагу при описі зовнішності людини:
1. Вік.
2. Вираз обличчя, його характерні риси: колір очей, волосся, форма носа, брів, губи, шия.
3. Зріст, хода.
4. Основні елементи одягу.
Можна назвати ім'я людини, котру описуєте, відтворивши особливості її вдачі, манеру поведінки, її ставлення до інших людей, культуру мовлення. Якщо ви описували зовнішність свого однокласника й успішно справились з роботою, то товариші одразу ж здогадаються, про кого йдеться.
Необхідно навчатись описувати місцевість, пам'ятники історії та культури.
Ці описи можуть бути елементами творів "Про що розповів пам'ятник", "Вулиця мого дитинства", "Улюблений куточок природи", "Музей-заповідник Т.Г.Шевченка в Каневі".
Комментариев нет:
Отправить комментарий