Школа на Дачному (блог учителя Ольги Яркової)

понедельник, 10 июня 2019 г.

19. Що носять усе життя?
         А відгадайте-но: що я таке?     
         Всі хочуть, як народиться дитина,
         Щоб я було красиве і дзвінке,
          Бо носить все життя мене людина.
                                       Дмитро Білоус
  Найпершим власним найменуванням, яке засвоює людина й на яке відгукується, є особове ім'я: Володя, Іванко, Тася, Лідуня, Мілочка, Дмитро . У кожного з нас своє ім'я. Ним нагородили нас батьки, може, з участю  бабусі й дідуся або братика та сестрички. Рідні старанно дошукували нас наймення, бо хотіли, щоб дихало воно лагідністю та щастям, звучало дзвінко та красиво. Імена для нас звичні, зрозумілі: Василь, Роман, Марина, Віктор, Катерина, Дарина... 

   А чи й справді вони такі зрозумілі? Чи задумувалися ми над походженням і значенням їх? Ні? А даремно. В іменах  - історія народу, сліди давніх епох, взаємини наших предків з іншими народами. У кожному йменні приховано зміст, що пов'язує його з певною загальною назвою. І це не лише Віра, Надія, Любов чи Мирослав і Добромисл, й інші численні найменування. 
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий