Школа на Дачному (блог учителя Ольги Яркової)

понедельник, 3 июня 2024 г.

Крилатий вислів "Спинись, хвилино"                    1. Великий німецький письменник Йоган-Вольфганг Гете (1749-1832) жив у буремний час. Він сам так говорив про це: "У мене величезна перевага завдяки тому, що я народився в таку епоху, коли мали місце величезні світові події, і вони не припинялись протягом усього мого довгого життя, так що я живий свідок Семилітньої війни, відпадіння Америки від Англії, потім Французької революції і, нарешті, всієї наполеонівської епохи, аж до загибелі героя і всіх наступних подій. Тому я прийшов до зовсім інших висновків і поглядів, ніж це доступно людям, які щойно народились і які повинні засвоювати ці великі події з незрозумілих їм книг".

 
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий