Школа на Дачному (блог учителя Ольги Яркової)

воскресенье, 14 февраля 2016 г.

     - Діти, бережіть своє здоров'я. Зараз, коли погода така мінлива, можна підхопити вірус грипу. Пропоную вашій увазі диктант з української мови, з якого ви дізнаєтеся, як уберегтися від хвороби. У тексті пропущено орфограми та пунктограми. Скільки їх і на які правила?

                     ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПРО ГРИП

           Грип  заразна хвороба. У хворого на грип такі с...мптоми в...сока т...мп...ратура каш...ль неж...ть біл... у горлі головний біл... .

             Сил...ний організм може прот...стояти цій хворобі. Корисно для здоров...я робити зар...ядку загартовуватися вж...вати ц...булю ч...сник а також капусту чорну смород...ну малину л...мон ш...пшину.
              Щоб (не)захворіти, краще заздал...гід...  зробити щепл..н...я проти грипу й змащувати ніс оксол...новою ма...зю. Треба також дотримуватис(...) правил особистої гігі...ни ч...стіше мити руки провітрювати пр...міщ...н...я біл...ше бувати на свіжому повітрі.
              Контактуючи із хвор...ми, треба одягати м...дичну маску. Їх треба мати (не)мен...ше тр...ох, щоб міняти чер...з дві години.
             У разі вин...кн...н...я перших ознак грипу сдід зал...шитися (в)дома і викл...кати лікаря.

                        ( 100 слів, із журналу "Твоє здоров'я" )

       -  Бажаю успіху! У разі труднощів - зверніться до батьків за допомогою.
           

         

Комментариев нет:

Отправить комментарий