Школа на Дачному (блог учителя Ольги Яркової)

вторник, 8 ноября 2016 г.

                  26. Моя хата скраю
    Усі важливі події в селі чи в місті відбувалися в центрі на площі. І той, хто жив на краю села, міста, довідувався про все останнім.
   Раніше не було ні телебачення, ні радіо, ні преси. Повний варіант цього вислову звучить так: "Моя хата скраю, я нічого не знаю".
                                                                       



Зараз він означає: нічого не чув,
                                     не бачив,
                                         не знав, 
                                             не хочу знати, 
                                                це мене не стосується, 
                                                                 це не моя справа.




 

- Діти, зверніть увагу на те, що прислівник "скраю" пишеться разом! 


       Зараз можна побачити ось такі витвори людських рук!

                        
                                             
             А це сільська околиця ...

Комментариев нет:

Отправить комментарий