29. ЗАУВАЖТЕ!
В офіційно-діловому й науковому стилях треба віддавати перевагу чоловічому роду на позначення професій, навіть якщо йдеться про особу жіночої статі: дослідник Городенська, учитель Зайцева, завідувач Швидка.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiEEQ7fj6mXlG_zMvCwNDafOOrbu62yfxyEHgr2INYpMwyVf5lvJKFWVQdRhXL9Dzny8KNQ8SHNN77LmZmnJCwfU0f3qRrW7BGN-mVFCNrrtd85CZ3II7KJdIabeNX0GmeZ8EAd3an-3Aw/s200/YZ-1.png)
У розмовному стилі вживають форми і чоловічого. і жіночого роду: учитель і учителька, лікар і лікарка.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhNOFmo-QIT8Svo6Cg8Kz8ezG0o6OQNZOLmaPYud1Rp4anGBTdpKyFmiwzmSGAL4rwXML5RZcmjeOeU1521_BJYnmtJo9Nu3EPtrHenQtVJGeG7sFcl6oIvXNl_sTtluMjxw_aDEuTtcv4/s200/YZ-3.jpg)
Пишемо чці, а вимовляємо [ц`:і] : на лампочці [л а м п о ц`:і], на річці [р` і ц`:і].
- Грамотно артикулюючи, прочитайте наведені слова: на лампочці, на річці, на пічці, на паличці, у пачці, у качці, порічці, ручечці, на поличці, задачці.
- Можна записати слова на диктофон, а потім прослухати, чи правильно ви їх вимовляєте.
В офіційно-діловому й науковому стилях треба віддавати перевагу чоловічому роду на позначення професій, навіть якщо йдеться про особу жіночої статі: дослідник Городенська, учитель Зайцева, завідувач Швидка.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiEEQ7fj6mXlG_zMvCwNDafOOrbu62yfxyEHgr2INYpMwyVf5lvJKFWVQdRhXL9Dzny8KNQ8SHNN77LmZmnJCwfU0f3qRrW7BGN-mVFCNrrtd85CZ3II7KJdIabeNX0GmeZ8EAd3an-3Aw/s200/YZ-1.png)
У розмовному стилі вживають форми і чоловічого. і жіночого роду: учитель і учителька, лікар і лікарка.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhNOFmo-QIT8Svo6Cg8Kz8ezG0o6OQNZOLmaPYud1Rp4anGBTdpKyFmiwzmSGAL4rwXML5RZcmjeOeU1521_BJYnmtJo9Nu3EPtrHenQtVJGeG7sFcl6oIvXNl_sTtluMjxw_aDEuTtcv4/s200/YZ-3.jpg)
Пишемо чці, а вимовляємо [ц`:і] : на лампочці [л а м п о ц`:і], на річці [р` і ц`:і].
- Грамотно артикулюючи, прочитайте наведені слова: на лампочці, на річці, на пічці, на паличці, у пачці, у качці, порічці, ручечці, на поличці, задачці.
- Можна записати слова на диктофон, а потім прослухати, чи правильно ви їх вимовляєте.
Комментариев нет:
Отправить комментарий